Profiel en werkwijze Photoboothpoint.nl

Profiel Photoboothpoint.nl

Photoboothpoint is onderdeel van MDJ Events B.V., een bedrijf dat sinds 2006 bestaat en dat zich bezighoudt met verschillende takken van sport binnen de evenementenbranche. 

Andere onderdelen van MDJ Events zijn:

  • De Evenementenbrigade, een bedrijf gespecialiseerd in het organiseren van allerlei soorten feesten, evenementen en teambuildingsactiviteiten.
  • De Greenscreenbrigade, een bedrijf gespecialiseerd in Green Screen-fotografie. 

MDJ Events heeft met andere woorden niet alleen jarenlange ervaring in de evenementenwereld, maar ook veel ervaring met het inzetten van fotografie op feesten en evenementen en het inzetten van fotografie als marketingtool. Deze twee elementen komen samen in Photoboothpoint: dé plek voor het huren van een photobooth die past bij jouw feest of evenement.   

MDJ Events B.V. is gevestigd op: Willem Dreeslaan 157, 2729 NE Zoetermeer.

Werkwijze

Interesse in het huren van een photobooth van photoboothpoint.nl? Wij gaan als volgt ter werk:

1. Plaats een aanvraag voor een photobooth via deze link. 

2. Wij nemen contact met jou op. Samen bespreken we jouw wensen:

  • Welke photobooth heeft jouw voorkeur?
  • Welke kaders wil je gebruiken?
  • Wil je gebruikmaken van standaard props of premium props?
  • Wil je gebruikmaken van extra opties, zoals achtergronden, een windmachine of de social media Ipad?
  • Wil je gebruikmaken van standaard formaat printjes, of heb je liever grotere foto’s?
  • Heb je behoefte aan een host die het gebruik van de photobooth begeleidt?

Ben je een zakelijke klant, dan bespreken we daarnaast zaken als:

  • Wil je het uiterlijk van de photobooth aanpassen aan jouw bedrijf of merk?
  • Wil je de photobooth ook gebruiken voor dataverzameling?
  • Wil je gebruikmaken van de optie om een korte enquête af te nemen?
  • Wil je gebruikmaken van de optie om een loterij toe te voegen?

3. Als duidelijk is wat jouw wensen zijn, stellen wij een offerte op. Bij goedkeuring van de offerte betaal je 40% van de totaalprijs. De overige 60% betaal je uiterlijk 2 weken voor het evenement. 

4. Wij brengen de photobooth en installeren de photobooth op locatie. Heb je gekozen voor een host, dan blijft een van onze werknemers tijdens het evenement op locatie om het gebruik van de photobooth te begeleiden. 

5. Na het evenement halen we de photobooth weer op. We sturen alle gemaakte foto’s digitaal naar onze contactpersoon. 

6. We hopen dat je tevreden was over de photobooth en onze service en vragen jou om een recensie achter te laten.

Contact

Wil je vrijblijvend contact opnemen? Dat kan altijd! Ga daarvoor naar de contactpagina.

Werkwijze ohotoboothpoint