Photobooth huren voor merkactivatie en klantbeleving
Merkactivatie en klantbeleving: de meeste marketingprofessionals kennen het belang van deze termen heel goed. Merkactivatie en klantbeleving gaan hand in hand. Als marketeer wil je dat mensen over jouw product speken op een positieve manier, die aanzet tot positieve actie.
Maar hoe zorg je ervoor dat mensen enthousiast raken over jouw product of dienst? Hoe breng je het soort enthousiasme tot stand waardoor consumenten jouw merk willen steunen, het soort enthousiasme dat aanzet tot consumeren? Het antwoord daarop luidt: door merkactivatie.
Merkactivatie brengt een lopend vuurtje in beweging dat jouw merk aan de man brengt. Dat wil jij toch ook?
Merkactivatie: tips en tricks
Bij merkactivatie kom je in direct contact met je publiek en laat je hen op een gedenkwaardige manier weten waar je merk voor staat. Dit doe je door het juiste publiek te bereiken op het juiste moment, op een manier die in de smaak valt.
Een aantal tips en tricks:
- Zorg voor interactie van het publiek met je merk. Laat gasten, klanten of bezoekers met andere woorden zelf aan de slag gaan.
- Wees creatief en geef je publiek de mogelijkheid om zich creatief te uiten.
- Kies de juiste tijd en plaats om consumenten kennis te laten maken met jouw product of dienst. Denk bijvoorbeeld aan een beurs of een evenement.
- Zorg voor persoonlijke ervaringen. Wanneer consumenten persoonlijke ervaringen hebben met jouw product of dienst, is de kans dat ze ambassadeur worden van jouw merk veel groter.
Photobooth houtlook
– meest populair –
De Photobooth Houtlook is – de naam zegt het al – geheel in houtlook stijl. Dankzij de tijdloze uitstraling is deze photobooth geschikt voor bijna elk feest of evenement!
Greenscreen Foto
Hilarische foto’s met alle mogelijke achtergronden, dat is waar je voor kiest als je kiest voor de Photobooth Green Screen.
Customize Photobooth
Wil jij een photobooth die perfect past bij jouw feest of evenement?
Of ben je een zakelijke klant en wil je een photobooth die zowel qua uiterlijk als qua mogelijkheden past bij jouw merk of bedrijf? Kies dan voor de customized photobooth!
Merkactivatie door het inzetten van een photobooth
Een leuk en laagdrempelig voorbeeld van merkactivatie is het inzetten van een photobooth. Dit is een manier om mensen op interactieve wijze met jouw merk of bedrijf kennis te laten maken. Bijna iedereen houdt van foto’s en de grappige props, filters en digitale stickers zorgen voor veel hilariteit! Zeker weten dat je jouw gasten, klanten of bezoekers achterlaat met een positieve ervaring en een glimlach op hun gezicht!
Customized photobooth – passend bij jouw bedrijf of merk
Wij kunnen de photobooth zo aanpassen dat het perfect past bij de stijl van jouw merk of bedrijf. Zowel het uiterlijk van de box als de props, filters en digitale stickers passen we moeiteloos aan naar jouw wensen! Kijk snel welke zakelijke pakketten wij aanbieden, of neem contact met ons op om te spreken over de mogelijkheden.
Inzetten photobooth voor marketingdoeleinden
Wanneer je de photobooth inzet voor merkactivatie, kun je deze tegelijkertijd gebruiken voor andere marketingdoeleinden, zoals het verkrijgen van NAW-gegevens van bezoekers. Ook kun je bezoekers vragen hun e-mailadres in te vullen, zodat ze de foto’s digitaal toegestuurd krijgen. Vraag dan direct even of mensen zich willen inschrijven voor jouw nieuwsbrief.
Daarnaast is het mogelijk om gasten een korte enquête te laten invullen – een goede manier om meer te weten te komen over jouw gasten, klanten of bezoekers. Ons systeem is zo ingericht dat het opvragen en verzamelen van de gegevens volledig volgens de regels van de AVG gebeurt.
You’re the winner!
Een unieke functie in onze photobooths is de mogelijkheid om een loterij te doen. Eén in de zoveel mensen die een foto maakt met de photobooth wordt dan uitgekozen als winnaar. Het scherm toont dat hij/zij heeft gewonnen en wat zijn/haar prijs is! Super spannend!
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk of bedrijf? Wij denken graag met je mee! Neem vandaag nog contact met ons op om een offerte aan te vragen of een afspraak in te plannen.